نمایندگی رسمی تعمیر جاروبرقی

شماره های تماس با ما

نمایندگی شمال ۲۶۱۱۷۸۷۰ (۰۲۱)
نمایندگی مرکزی ۷۷۹۵۹۵۱۰ (۰۲۱) _ ۷۷۹۵۹۵۱۱ (۰۲۱)
نمایندگی شرق ۳۳۳۲۵۴۴۹ (۰۲۱)
امور مشتریان ۷۷۹۳۹۶۵۷ (۰۲۱) _ ۷۷۹۳۹۲۵۸ (۰۲۱)
پاسخگویی 24 ساعته ۰۹۱۲۲۶۵۱۶۳۲

تعمیر جاروبرقی خود را با تکمیل فرم بالا به ما بسپارید.

تعمیر جاروبرقی:


تعمیر جاروبرقی خود که مهمترین وسیله برای تمیزی منزل می باشد را به پالیزسرویس بسپارید. زمانی که بحث تمیزی منزل می شود اولین وسیله ای که نقش مهی دارد جاروبرقی می باشد. جاروبرقی وسیله ای با عملکرد مکش می باشد که باعث می شود آشغال های سطح خانه به داخل کیسه ی آن می رود و هوا از پشت آن خارج می شود.

حال فرض کنید این وسیله ی پرکاربرد خراب شود. شاید در ابتدا دوست داشته باشید تعمیر جاروبرقی خود را خودتان انجام دهید. گاه افراد جاروبرقی را باز کرده و با بالاپایین کرد وسایل داخل دستگاه سعی دارند جاروبرقی را تعمیر کنند. بعد از مدتی که ناموفق اند تصمیم می گیرند تا تعمیر جاروبرقی خود را به یک متخصص بسپارند.

پالیزسرویس با داشتن تعداد زیادی متخصص در تعمیر جاروبرقی به خوبی می تواند جاروبرقی شما را از هر نوع که باشد آن را تعمیر کند. شما با تماس با مرکز تعمیر جاروبرقی پالیزسرویس می توانید از آن ها مشاوره بگیرید تا مشکلات جاروبرقی را برای شما حل کنند. مرکز تعمیر جروبرقی پالیز سرویس علاوه بر تعمیر جاروبرقی شما در محل آن را گارانتی می کند. گاه ممکن است دستگاه شما قطعه ای از آن سوخته باشد که مرکز تعمیر جاروبرقی پالیز سرویس با استفاده از قطعات اورجینال آن را جایگزین می کند.

تعمیر جاروبرقی خود را به متخصصین پالیزسرویس بسپارید

از جمله وابستگی های دنیای مدرن که افراد به آن دچار شده اند استفاده از جاروبرقی در منزل است. حال فرض کنید وسیله ای که امروزه به یکی از پرکاربرد ترین و اساسی ترین وسایل بدل شده است دچار خرابی شود، چه می کنید؟

قطعا جواب درست این سوال تماس با متخصص تعمیر جاروبرقی می باشد. همانطور که هر وسیله ای خراب می شود به متخصص مربوط به آن باید زنگ زد در مورد جاروبرقی نیز این مساله صادق است. پیشنهاد متخصصین پالیز سرویس به شما این است که از این وسیله ی پر کاربرد به درستی استفاده کنید تا نیاز به تعمیر جاروبرقی نیابید.

متخصصین تعمیر جاروبرقی پالیزسرویس سالیان سال است که در این حوزه فعالیت می کنند و نرانی شما را بابت این موضوع به خوبی برطرف می کنند. این متخصصان تعمیر جاروبرقی علاوه بر اینکه دوره های آموزش تعمیر جاروبرقی را به خوبی گذرانده اند با تعمیر انواع جاروبرقی با هر نوع اشکالی طی این سالیان توانمند شده اند.

ما در پالیز سرویس بهترین قطعات را برای تعمیر جاروبرقی استفاده می کنیم پس جا دارد از بابت تعویض قطعه خیالتان آسوده باشد. همچنین تعمیر جاروبرقی توسط پالیزسرویس گارانتی می شود تا بیش از پیش آسوده خاطر باشید. همچنین پالیز سرویس با ارائه ی بهترین قیمت های تعمیر جاروبرقی منصفانه ترین قیمت را به شما ارائه می دهد.

تعمیر جاروبرقی

نگران تعمیر جاروبرقی خود نباشید!

متخصصین تعمیر جاروبرقی پالیزسرویس ارزش هر جاروبرقی را به درستی درک می کنند و می دانند که خرید یک جاروبرقی جدید برای هر خانواده ممکن است دشوار باشد، از این رو آن ها تلاش می کنند جاروبرقی شما را طوری تعمیر کنند که علاوه بر این که مانند یک جاروبرقی نو کار کند، بلکه از نظر هزینه برای شما خیلی به صرفه باشد.

متخصصین ما هر نوع جاروبرقی که شما در منزل داشته باشید را تعمیر می کنند بدون اینکه ذره ای در تعیمیر آن ها دچار شک شوید. شما می توانید سابقه ی درخشان پالیز سرویس در تعمیر جاروبرقی را مشاهده کنید تا ببینید که تا چه حد در این کار توانایی دارد. ما هر نوع جاروبرقی قدیمی یا جدید و به روز را تعمیر می کند.

ما در پالیزسرویس تمام تلاش خود را می کنیم که قطعات جاروبرقی را تعمیر کنیم و آن ها را با قطعه ای جدید تعویض نکنیم. ولی اگر قطعه ای قابل تعمیر نباشد ما مجبور هستیم آن را تعویض کنیم. البته جای نگرانی نیست چون قطعه ی جدید مانند قطعه ی اورجینال است و برای شما به خوبی کار می کند و ما آن را گارانتی می کنیم.

پالیزسرویس کدام برندهای جاروبرقی را تعمیر می کند؟

تعمیر جاروبرقی در پالیز سرویس توسط متخخصین حرفه ای انجام می شود. متخصصان ما نیز خود دسته بندی می شوند. فرضا شما نیاز به تعمیر جاروبرقی بوش دارید، ما متخخصی در این برند برای شما می فرستیم تا تعمیر جاروبرقی شما را در منزل در دست بگیرد.

نمایندگی های تعمیر جاروبرقی چه خدماتی را باید به مشتریان ارائه دهند؟

انواع خدماتی که نمایندگی های معتبر تعمیر جاروبرقی می کوشند تا به مشتریان خود ارائه دهند شامل مواردی از جمله موارد زیر می باشد:

–       ارائه مشاوره های پبش از سرویس جهت راهنمایی هر چه دقیق تر مشتری

–       ارائه فاکتور با جزییات کامل به همراه قیمت ها و تمامی محصولات به کار رفته در دستگاه مورد نظر

–       ارائه گارانتی معتبر برای تمامی محصولات استفاده شده

–       دارا بودن تمامی محصولات یدکی به هولوگرام و کارت اصالت که برای تعمیر جاروبرقی  استفاده شده است.

–       دارا بودن تیم مجرب و با تجربه

–       دارا بودن تکنسین های دوره دیده و آموزش دیده جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان عزیز

–       ارائه تمامی خدمات و تعمیر جاروبرقی با مناسب ترین قیمت بازار

–       مشاوره و خدمات پس از فروش توسط پشتیبانان مجموعه پالیز سرویس

مزایای استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی در مجموعه پالیز سرویس چیست؟

مجموعه پالیز سرویس در تمامی سال های کاری خود کوشیده است تا در ارائه تمامی خدمات تعمیر جاروبرقی و تعویض قطعات همچنان اصل مشتری مداری را رعایت کند و رضایت خاطر مشتری را اعم از کیفیت محصولات، ارائه قطعات اصل و اورجینال و چه از نظر نرخ قیمت ارائه خدمات و تعمیر جاروبرقی مد نظر قرار دهد. تمامی قطعات استفاده شده که در تعمیر جاروبرقی مورد استفاده قرار میگیرد به مدت یک سال گارانتی دارد و در صورت مواجه شدن با مشکلی به هر دلیلی مشتریان عزیز میتواند برای دریافت قطعات نو و جدید به صورت رایگان اقدام نمایند.

پالیز سرویس در زمینه تعمیر جاروبرقی چه خدماتی را ارائه می دهد؟

پالیز سرویس ارائه دهنده تمامی خدمات و تعمیر جاروبرقی از جمله تعمیر جاروبرقی بوش، پاناسونیک، سامسونگ، الجی و… می باشد.

راه های ارتباطی ما با شما

شما مشتریان عزیز برای ثبت سفارش کافی است با شماره تلفن ۷۷۹۵۹۵۱۰ تماس حاصل فرمایند و بعد از مطرح کردن مشکل و خرابی دستگاه مورد نظر با پشتیبانان ما در صورتی که مشکل شما از طریق تلفن قابل حل باشد پشتیبانان پالیز سرویس اقدام به بر طرف کردن آن با شما خواهند کرد و در صورتی که مشکل و خرابی دستگاه مورد نظر از طریق تلفن قابل حل نباشد بعد از هماهنگی لازم با مشتری، تکنسین مناسب با توجه به مشکل مطرح شده به محل مشتری اعزام خواهند شد.

مراحل ثبت سفارش تعمیر جاروبرقی به چه صورت است؟

مشتریان عزیز برای دریافت خدمات پالیز سرویس میتوانند از راه های زیر استفاده نمایند. انواع خدماتی که پالیز سرویس برای تعمیر جاروبرقی به مشتریان عزیز ارائه میدهد شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی به صورت حضوری: پالیز سرویس این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است تا هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی امکان خدمت رسانی به مشتریان عزیز را داشته باشد.
  • ارائه خدمان تعمیر جاروبرقی به صورت تلفنی: در صورتی که مشکل مطرح شده توسط مشتری جزئی باشد و از طریق تلفن قابل حل کردن باشد پشتیبانان مجموعه پالیز سرویس اقدام به حل آن خواهند نمود.

دلایل انتخاب پالیز سرویس را برای تعمیر جاروبرقی ؟

هدف و رسالت مجموعه پالیز سرویس در ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز با ارائه خدمات برتر و تخصصی می باشد. تمامی خدمات و تعمیر جاروبرقی که در این مجموعه صورت میگیرد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار می باشد.

چرا جارو برقی ام خوب کار نمی کند؟

احتمالاً برایتان پیش آمده است که هنگام استفاده از جارو برقی متوجه ایراد در عملکرد دستگاه شده اید. در این مواقع جارو برقی کارکرد مورد انتظار را از خود نشان نمی دهد و این مسئله را با علائمی مانند مواردی که در زیر لیست کرده ایم، نشان می دهد:

  • جارو برقی روشن نمی شود
  • قدرت موتور جارو برقی نسبت به قبل، کم شده است
  • جارو برقی مکش مناسبی ندارد
  • جارو برقی هنگام کار، سر و صدای بیش از اندازه ای ایجاد می کند
  • کمربند جارو برقی حین کار می شکند
  • برس جارو برقی برای جمع کردن کرک ها و موها و الیاف اضافه به خوبی نمی چرخد
  • بدنه جارو برقی به هنگام کار، ارتعاش دارد
  • و …

بروز هر یک از نشانه های فوق، این هشدار را به فرد می دهند که جارو برقی دچار نقص شده است و نیاز به تعمیر جاروبرقی وجود دارد. اگر چنانچه پس از مشاهده هر یک از موارد ذکر شده، نسبت به تعمیر جاروبرقی اقدام ننمایید ممکن است در استفاده های بعدی، دستگاه دچار معایب و آسیب های بیشتر شود؛ بنابراین توصیه می کنیم تعمیر را را هیچ گاه به تعویق نیندازید تا عمر مفید و بازدهی مورد انتظار از دستگاه کمتر و کمتر نشود.

تعمیر جارو برقی توسط افراد متخصص

حتماً و حتماً در بسیاری از منازل و حتی در منزل خودتان دیده اید که به هنگام بروز مشکل در دستگاه های برقی مانند جارو برقی، سریعاً یکی از اعضای خانواده همراه با آچار و پیچ و مهره ای که در دست دارد خودسرانه اقدام به باز نمودن دستگاه و بررسی اجزای درونی آن نموده و سعی می کند خودش اقدام به تعمیر جاروبرقی نماید. در اکثر این موارد، در اثر دستکاری های غیرعلمی و غیر تخصصی دستگاه، آسیب های بیشتری به جارو برقی وارد می شود و هزینه بیشتری را برای تعمیر جاروبرقی به خانواده تحمیل خواهد کرد. بهترین و درست ترین تصمیم به هنگام بروز نقص و عیب در جارو برقی، این است که با دفتر نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید و ضمن مطرح کردن مشکل به وجود آمده، از خدمات و سرویس های تخصصی تعمیر جاروبرقی از جانب تعمیرکاران آموزش دیده این مراکز، در سریع ترین زمان و با صرف کمترین هزینه، بهره مند شوید. با این کار در اولین فرصت، هم عمر دستگاه را بیشتر خواهید کرد و هم راندمان کاری جارو برقی را افزایش می دهید و هم جلوی آسیب های بیشتر به دیگر قطعات دستگاه را خواهید گرفت.

اقدامات لازم برای تعمیر جاروبرقی

نکات مهم در نگهداری و استفاده از جارو برقی

گام اول

  1. اولین اقدام تکنسین تعمیر جارو برقی می تواند کنترل نمودن پریز برقی است که دو شاخه جارو برقی به آن متصل می شود. هم از این لحاظ که آیا پریز دارای جریان برق است یا خیر و هم از این لحاظ که نوسان برق به چه میزان است. به منظور بررسی وجود و میزان جریان برق، از ولت متر آومتر استفاده می کند.

گام دوم

در بعضی مواقع مشکل روشن نشدن دستگاه از سیم جمع کن جارو برقی است. در واقع به دلیل نارسایی به وجود آمده در این بخش، جریان برق به طور کامل در سیم ها جریان نمی یابد و موجب نقص عملکرد جارو برقی شده و نیاز به تعمیر جاروبرقی پیش می آید.

گام سوم

نیروی تعمیر جاروبرقی ممکن است تشخیص دهد که کلید قطع و وصل دچار خرابی شده است و نیاز به تعویض دارد.

گام چهارم

قطع بودن مدار سری موتور جاروبرقی: متخصص تعمیر جاروبرقی، اجزای مربوط به مدار سری موتور دستگاه را بررسی می کند و کنترل می کند که آیا هر یک از عناصر مربوطه وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند یا دچار نقص و نارسایی شده اند.

گام پنجم

ممکن است متخصص تعمیر جاروبرقی اقدام به تمیز نمودن قطعاتی از موتور جارو برقی مانند کلکتور، آرمیچر و … نماید.

گام ششم

تعمیرکار دوره دیده تعمیر جارو برقی می تواند یاتاقان های موتور جارو برقی را در صورت خرابی، تعمیر یا در صورت نیاز تعویض نماید.

گام هفتم

در صورت بروز سر و صدای زیاد از جارو برقی ممکن است تکنسین تعمیر جارو برقی مشکل اصلی را خرابی بلبرینگ های دستگاه تشخیص دهد و نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کند.

گام هشتم

تعویض دکمه های جارو برقی که دچار آسیب شده اند.

گام نهم

فرد آموزش دیده به منظور تعمیر جارو برقی، شیلنگ های تعبیه شده در دستگاه را به منظور عدم وجود انسداد در آن ها، بررسی می کند.

گام اول

از یک محافظ برای اتصال دو شاخه جارو برقی به جریان برق شهری استفاده کنید. به این ترتیب نوسانات ناگهانی جریان برق به دستگاه شما آسیب وارد نمی کند.

گام دوم

پس از چند دقیقه استفاده مداوم از دستگاه، چند دقیقه آن را خاموش کنید تا موتور استراحت کرده و خنک شود. هیچ وقت از جارو برقی تا حدی که موتور آن داغ شود بهره گیری نکنید.

گام سوم

هیچ گاه برای تمیز کردن مایعاتی که در یک فضا جمع شده اند از جارو برقی استفاده نکنید: این کار موجب جرقه زدن دستگاه و آسیب دیدن بخش های الکترونیکی جارو برقی شده و علاوه بر نیاز به تعمیر جارو برقی، ممکن است صدمات جانی را برای کاربر به همراه داشته باشد.

گام چهارم

در بازه های زمانی کوتاه اقدام به خالی کردن یا تعویض کیسه مخصوص جمع آوری نخاله های مکیده شده، نمایید. با این کار قدرت مکش موتور جارو برقی بیشتر می شود.

گام پنجم

سعی کنید هر چند وقت یکبار، فیلتر جارو برقی را که در پشت کیسه نخاله ها قرار دارد، تمیز کنید و مجدداً در محل مخصوص آن قرار دهید.

گام ششم

از برس های مخصوص و تعبیه شده در جارو برقی که مختص نظافت سطوح مختلف هستند به هنگام نیاز استفاده نمایید.

گام هفتم

هیچ گاه سیم رابط جارو برقی را بیش از حد نیاز از محفظه مخصوص آن بیرون نکشید تا به سیم و قطعه سیم جمع کن آسیب نرسد.

سوالات متداول مشتریان از مجموعه پالیز سرویس

برای سرویس لوازم خانگی چه زمانی بهتر است اقدام کرد؟

یک اصل مهم در نگهداری از لوازم خانگی این است که همیشه بهتر از قبل از بروز خرابی علل آن پیدا شود و تعمیر شود چرا که هزینه عوض کردن قطعه ای که از آن به اشتباه نگهداری شده و یا به موقع سرویس نشده میتواند به مراتب بسیار بیشتر از یک سرویس معمولی دستگاه باشد. پشتیبانان مجموعه پالیز سرویس همه روزه آماده پاسخ دهی به سوالات شما عزیزان در زمینه نگهداری و تعمیرات لوازم خانگی اسنوا می باشند.

آیا محصولات و قطعات ارائه شده توسط پالیز سرویس دارای گارانتی و ضمانت نامه است؟

بله، همه محصولات ارائه شده توسط مجموعه پالیز سرویس دارای ضمانت نامه کتبی به مدت دوازده ماه هستند که خدمت مشتریان عزیز تقدیم خواهد شد.

آیا نهوه نگهداری از لوازم خانگی باعث بالا رفتن طول عمر آن میشود؟

بله، در صورتی که شما از لوازم خانگی به طور مناسب نگهداری کنید قطعا طول عمر دستگاه بالا خواهد رفت و همچنین شما با این کار در هزینه های سرویس، تعمیر و تعویض لوازم خانگی خود صرفه جویی کرده اید. طریقه نگهداری سالم از هر کدام از لوازم خانگی میتواند متفاوت باشد به عنوان مثال هنگام استفاده از ماشین لباسشویی خود این که آن را کاملا پر نکنید میتواند به طول عمر ماشین لباسشویی شما کمک کند و یا هنگام استفاده از اجاق گازها باید توجه داشته باشید که رنگ شعله اجاق حتما به رنگ آبی باشد و زرد رنگ نباشد همچنین هنگام استفاده از ماشین لباسشویی توجه به شلنگ آن بسیار مهم است به طوری که اگر متوجه شدید شلنگ ماشین لباسشویی شما قدیمی است باید برای تعویض آن قبل از آنکه به ماشین لباسشویی صدمه وارد کند اقدام نمایید. از دیگر مواردی که برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی باید به آن توجه کرد این است که قبل از استفاده کردن از خشک کن ماشین لباسشویی خود ابتدا فیلتر آن را چک کنید چرا که فیلتر ماشین لباسشویی باید تمیز باشد این کار باعث صرفه جویی در انرژی دستگاه شما خواهد شد.

تعمیرات لوازم خانگی در محل انجام خواهد شد و یا در مجموعه پالیز سرویس؟

تنها در موارد بسیار اندک لازم خوهد شد تا دستگاه به مجموعه پالیز سرویس آورده شود و تقریبا در همه موارد ارائه خدمات و تعمیرات لوازم خانگی اسنوا توسط تکنسین های مجرب و دوره دیده در محل مشتری انجام خواهد. به این صورت که تکنسین های مجموعه مجهز با تمامی وسایل و ابزارآلات لازم یدکی به محل مشتری اعزام خواهند شد تا انجام وظیفه نمایند.

ارسال سوال

اگر سوالی غیر از موارد بالا دارید می توانید از طریق فرم تماس  اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شعبات پالیز سرویس

شعبه شمال : ۲۶۱۱۷۸۷۰ (۰۲۱)

تهران، نیاوران، خیابان باهنر

شعبه مرکزی: ۷۷۹۵۹۵۱۰ (۰۲۱)

تهران، نارمک، 30 متری آیت

شعبه شرق : ٣٣٣٢٥٤٤٩(۰۲۱)

تهران، پیروزی، خیابان بستان منش

شعبه تهرانپارس : ۷۷۹۳۹۲۵۸ (۰۲۱)

تهران، تهرانپارس، خیابان 150 شرفی

مقالات پالیز سرویس