ست هود و اجاق گاز صفحه‌ای پالیما مدل OGSW

80,000,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 8018404 دسته:

توضیحات

این دستگاه با طراحی شکیل و مورب‌ جلوه‌ی زیبایی به آشپزخانه می‌بخشد. طول هود 90 و عرض آن 50 سانتی‌متر بوده و مناسب برای استفاده بالای اجاق گازهایی با همین طول و عرض یا کم‌تر است. هودهای مورب باید به دیوار نصب شوند و فضای مناسب نصب برای آنها آماده باشد. چراغ‌های هود که از نوع SMD می‌باشد، سطح روی گاز و قابلمه‌ها را روشن می‌کند تا در حین آشپزی دید بهتری داشته باشید. پنل تنظیمات روی بدنه کارکرد لمسی دارد و وجود صفحه‌نمایش دیجیتال در بالای آن به اعمال آسان‌تر تنظیمات دستگاه کمک کرده است. برخورداری از ریموت‌کنترل، تایمر و امکان خاموش‌شدن خودکار از دیگر مزایای این مدل است. گفتنی است برای جذب چربی و گردوغبار موجود در هوا فیلتر آلومینیومی برای این هود در نظر گرفته شده است که قابلیت شست‌وشو دارد.
هم‌چنین، اجاق گاز صفحه‌ای پالیما مدل OGS، بدون ترموکوپل بوده و دارای بدنه‌ای از جنس شیشه نشکن سکوریت بوده و در مقابل حرارت و ضربه مقاوم است. سرشعله‌ این مدل از جنس چدن ضدزنگ مربع‌شکل بوده که هنگام سرریزشدن غذا و یا تماس با آب زنگ نمی‌زند. شعله‌ها به شکلی چیده شده که استفاده هم‌زمان از همه شعله‌ها حتی وقتی از قابلمه‌های بزرگ استفاده می‌شود، امکان‌پذیر است. شعله پلوپز هم در قسمت میانی گاز تعبیه شده تا امکان استفاده از قابلمه‌های بزرگ امکان‌پذیر باشد. شعله‌های این اجاق گاز مجهز به فندک سرخود بوده که به صورت فشاری عمل می‌کند. این اجاق گاز برای استفاده در خانه‌های پرجمعیت و آشپزخانه‌ رستوران‌های نیمه‌حرفه‌ای مناسب است. برای استفاده راحت‌تر ولوم‌ها در قسمت جلویی گاز قرار داده شده‌اند.

محدوده سایز 85 و بزرگتر از 85
نحوه‌ی باز شدن در دستی
امکانات کشوی گرمکن کنترل از راه دور
توضیحات فیلتر 3 لایه قابل شستشو
امکانات ظاهری در
جنس موتور فلز
تعداد موتور یک عدد
امکانات هود حسگر حرارت
تعداد دور موتور عادی چهار عدد
نوع فیلتر آلومینیومی
سیستم ایمنی سیستم خاموشی خودکار
دستگاه نمایش وضعیت صفحه نمایش
ابزار روشنایی روشنایی
نوع کلید لمسی
سایر توضیحات مشخصات اجاق گاز: بدون ترموکوپل تعداد شعله: 5 عدد جنس صفحه: شیشه سکوریت 8 میلی‌متری فندک اتوماتیک: دارد شعله پلوپز: دارد نوع ولوم: استیل نسوز طول گاز: 88 سانتی‌متر عرض گاز: 52 رده شکل چدن: مربع مصرف انرژی: A+
جنس بدنه شیشه
اقلام همراه ریموت کنترل
عرض هود 50
توضیحات روشنایی لامپ 12 ولتی smd
حجم مکش 900
حداکثر سطح صدا 50